Startseite » Über Uns / About us » Stellen & Stipendien / Jobs & Scholarships

Stellen & Stipendien / Jobs & Scholarships

Promotionsstipendien in den strukturierten Programmen der Nachwuchskollegs und des Max-Weber-Kollegs

Die Universität Erfurt vergibt zum 1. Januar 2024 im Rahmen der strukturierten Promotion Stipendien aus Mitteln der Thüringer Landesgraduiertenförderung an Promovierende. Die Ausschreibung finden Sie hier. Die Bewerbungsfrist endet am 30.09.2023.

Doctoral Scholarships within the Structured Doctoral Programme of the University of Erfurt

The University of Erfurt awards scholarships from funds of the Thuringian State Graduate Support to doctoral candidates as part of its structured doctoral programme from 1 January 2024. You can find the call for applications here. The application deadline is Sept. 30th, 2023.